10 éve ilyenekről ugatok, persze többnyire feleslegesen, ugyanis sok vállalkozást az ego működtet, meg az "így szoktuk", rendszer általában kevés helyen van, azoknál sem teljesértékű, sok esetben hibákkal tarkítva.
10 éve ilyenekről ugatok, persze többnyire feleslegesen, ugyanis sok vállalkozást az ego működtet, meg az "így szoktuk", rendszer általában kevés helyen van, azoknál sem teljesértékű, sok esetben hibákkal tarkítva.
Talán egy hónapja(?) hogy volt szerencsém fogadni egy telefonhívást egy általam pályázott műszaki ügyintézői pozíció kapcsán egy cég vezetőjétől, ami gesztust nagyra értékeltem, szerintem erről írtam is pár szót.
Nagyjából 20 éves emlékek jöttek vissza megint, amikor láttam, hogy a Flex valamiféle trénert keres, ukránokat betanítani.
HogydddIgyekszem összefoglalni mindkét témakört, mintegy képet festve a helyzetről, gondolom hiába, mert ez is egy olyan jegyzet lesz az elektronikus világban, amit csak az nem olvas akinek kellene...
Nagyjából 2-3 hete szaxerűen hirdettek pályázatot az egyik állami intézménynél gépjármű-vezetői pozícióra.
Ez a cikk online formában csak az arra előfizetőknek elérhető, ezen bejegyzés írásakor csak a bevezető kapcsán reagálok, a teljes cikk ismeretének hiányában (pótolni fogom, csak hát február óta belassult az újsághoz való hozzáférésem.
Az elmúlt pár napban volt szerencsém ugye több buszos vállalkozóval diskurálni, hát eléggé érdekes képet festettek.
Annak idején éppen kifelé vonultam az informatikai tevékenységeimből, mert már akkor is egyre többen úgy ébredtek fel egyik szerda reggel, hogy márpedig ők értenek számítógépszervizhez, adatmentéshez és ilyesmikhez is.
Korábban írtam egy bejegyzést arról, hogy munkavállalóként nagyjából hiábavalóság eltökéltnek lenni a hétközbeni tartózkodást áthelyezendő országon belül máshova egy jó munkahelyért. Ahogy ott írtam, csöbörből vödörbe jellegű ez a megoldás.
Néhány héttel ezelőtt a facebook-on szembejött az újság egyik postja, az ide beszúrt kommentem alapján az egyik újságíróval pedig mailezésbe kezdtünk.