Amikkel én találkozom

Logisztikai iparág Magyarországon

Logisztikai iparág Magyarországon

A mai napra tervezett meeting (Short)

2024. augusztus 05. - bthomyka

Az bizony elmaradt.
Másfél-két hete hogy hívtak időpontot egyeztetni, a felajánlott nem volt alkalmas, így a mai napot kínálták fel, valamikor 9-10 óra lehetett talán, mindegy is, mert ma délelőttre azóta semmit nem terveztem és fogadtam el ezért.
Nos így 16:05-kor megállapíthatom hogy rajtam nem múlt, aki eddig keresett az megtalált minden formában, nekik nem sikerült.
Megértek én mindent, csak azt nem, hogy alapvető, alapszintű ügyviteli és HR dolgok hogyan (miért) csúsznak el, ezt figyelembe véve milyen lehet az üzletmenet a cégnél... Nekem érettségi nélkül is sikerül ettől meredekebb dolgokat szervezni és tervezni, esetenként kivitelezni, szóval ennyit a követelményekről.

A bejegyzés trackback címe:

https://logisztikaitthon.blog.hu/api/trackback/id/tr2918460777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása