Amikkel én találkozom

Logisztikai iparág Magyarországon

Logisztikai iparág Magyarországon

Mindenképpen értesítenek (kommunikációs alapok)

2024. július 02. - bthomyka

Éppen a szokásos keresgélés mellett keverem a kávémat, mikor összefutok egy nagy cég hirdetésével, mutatom mi fogott meg.

Jelentkeztem egy pozícióra a cég oldalán, a form kitöltése után egy felugró ablakban az alábbi szöveg volt olvasható:

"Amennyiben pályázatod, illetve tapasztalatod megfelel az általunk megadott kritériumoknak, úgy rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot.
Ha választásunk nem Rád esik, abban az esetben is értesítést küldünk elektronikus levél formájában."

Az utolós mondatra hívnám fel a figyelmet! Nekem a céggel nincs semmi tapasztalatom, ám akiket kérdeztem, nem panaszkodtak a kommunikációra.
Számláló indul, két kérdésre várok választ ha nem engem választanak
1. Jön-e reakció
2. Hány nap múlva jön

A hozzáállást ajánlanám szíves figyelmébe mindenkinek, aki embervadászattal foglalkozik, illetve a szokásos apróságokat, amikről itt már több bejegyzésben is írtam pár keresetlen szót.
Ha egyszer úgyhozza a sors, összeszedem ezeket egy bejegyzésbe, hogy sikerrel használja a HR mintegy nulladik szintű tankönyvet álláshirdetésekhez, embervadászathoz, állásinterjúhoz, kiválasztáshoz, egy egyáltalán kommunikációhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://logisztikaitthon.blog.hu/api/trackback/id/tr618439093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása