Amikkel én találkozom

Logisztikai iparág Magyarországon

Logisztikai iparág Magyarországon

Amikor a kommunikáció nemhogy nulla, hanem mínusz.... Kötelező tanpélda!

2024. július 04. - bthomyka

Eddig azt gondoltam, hogy elégtelen vagy nulla a kommunikáció sok cég részéről, viszont az elmúlt percekben akkora maflást kaptam a témában mint a huzat... Ilyen se volt még, pedig éltem eleget és láttam sokmindent...

Tegnap lőttem egy nyitott pozíciót, dobtam rá a szokásos jelentkezős mail-t ahova kérték, szakmai önéletrajzzal együtt.
A cég weboldalának tartalma helyett mindenféle felugró szirszar jött, úgyhogy ma felhívtam őket érdeklődni, merthogy pici kétség merült fel bennem afelől hogy odaért a mail...
Szóval kérdésemet követően kapcsoltak egy úriemberhez, elmondom mi járatban vagyok, meg hogy a cég weboldalának tartalma helyett mik jönnek szembe, mondom sszerintem vírusgyanú...
Emberünk mondta hogy szigorúra vették a tűzfalat, már többen is jelezték hogy nem érik el az érdemi tartalmat, úgy tudni a tűzfal ilyenkor a látogató IP címét nem tartja megbízhatónak (UPC-től örökölt tartomány, de szerintem már hónapok óta a Vodafone által régóta bitorolt IP tartományból jövök minden webhelyre....) Ugyan nem sokat foglalkoztam tűzfalakkal amikor még az IT-ben bohóckodtam, de azért ekkora hibát nem követtem el soha. Felbukkanó "nyerrd meg ezt" és hasonló szarokkal megint nem bombáztam látogatót, de hát ez én vagyok...

Szóval az emberünk hamar rövidre zárta a beszélgetést, mert miután elmondta hogy a tűzfaluk miatt nem látok érdemi tartalmat, gyorsan megköszönte az érdeklődést, elköszönt és rámb@szta a telefont.

Vagy az történt hogy olvassa a blogot, beazonosított és a nemtetszését fejezte ki, vagy szó nincs erről, egyszerűen csak eddig tartott nála kezelni a bejövő telefonhívást. Persze bemutatkozás részéről elmaradt, még azután is hogy én ezt megtettem, de hát ilyen apróságokon már nem akadunk fenn...

Mindegy melyik opció áll meg, nem feltétlen ezt vártam, sokkal inkább azt, hogy összefoglalja hol tartanak a múlt hónapban meghirdetett pozíció kapcsán a válogatással, interjúkkal... Általában elmondható, hogy ezekről azért röviden nyilatkozik mindenki, így aztán ilyenkor megtudod, hogy még várnak jelentkezéseket, vagy már nézegetik és válogatják őket...

Nem vagyok érzékeny gyerek, félre értés ne essék, csak ez a villámgyors lepattintás és a telefon rámb@szása volt az ami felkészületlenül ért. Merthogy alapjáraton mindenkiről feltételezem a normális hozzáállást, ez meg valljuk be mindennek nevezhető csak normálisnak nem.

Ezt feldolgozni szükséges, illetve rákészülni arra, ha felhívnak állásinterjú miatt, hogyan álljak én hozzá... Merthogy ritka eset amikor egy cégről egyértelműen kimondom hogy nem akarok ott melózni, de az még ritkább hogy úgy alkotom meg ezt a véleményt hogy csak fél percet sikerült beszélni valakivel telefonon, mindenféle egyéb ismeret vagy információ nélkül.

Ha az úriember a vállalkozás tulajdonosa volt, akkor gratulálok az eddig elért sikerekhez, mert nem tudom hogyan sikerült, ha pedig alkalmazottja, akkor pedig azért gratulálok, hogy ilyen megtörténhet, minden bizonnyal a legalkalmasabb személyt sikerült pozícióba rakni.
Remélem a vásárlóival, ügyfeleivel és főként a családtagjaival is így kommunikál, akárki is legyen...

HAJÓNAPLÓ, új bejegyzés:
Legközelebb amikor saját vállalkozást építek, vagy bármelyiknek segítek kommunikációban, ki kell térnem erre a kifejezetten negatív, ritka és különleges esetre mint elrettentő példára. Az Enterprise fedélzetén az ilyenfajta kommunikációnak semmi keresnivalója nincs, az ebből vagy ilyenekből származó és keletkező eszmei károk túlságosan nagyok és helyrehozhatatlanok nemcsak egy űrhajó legénységének, de még egy vállalkozásnak a megítélésekor is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://logisztikaitthon.blog.hu/api/trackback/id/tr9718440377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása