Amikkel én találkozom

Logisztikai iparág Magyarországon

Logisztikai iparág Magyarországon

Praktiker érdekességek

2024. július 16. - bthomyka

A jóképességű logisztikáns mindig beleszalad valahol valamilyen érthetetlen jelenségbe...

Történetesen a 3-4 éve vásárolt ping pong asztalunk egyik tábláján két, 1-1 tenyérnyi helyen felpattogzott a festékréteg és hámlik.
Gondoltam a Parkitkeren keresztül (merthogy ott vettük) megkeresem a gyártót, akitől aztán kikérem a festék márkáját, típusát, színkódját, kukázok olyat és magam javítom...

Természetesen megőrzünk minden blokkot a garancia miatt, erre az asztalra kettő évet adtak. Viszont ezt a blokkot még nem kerestem, gondoltam előbb az email a Praktikernek.

Viszontválasz gyorsan érkezik, jelezték hogy kellene a cikkszám...
Említettem hogy milyen felirat van az asztallap oldalán, mire megírták, hogy

"rendszerünkben csak cikkszám alapján tudunk keresni"

Mint aki 20 évet élt IT-ben és ebből sokat programozók közül, ezen kívül adatbázisok garmadát terveztem és állítottam elő, hova-tovább a programozással is megismerkedtem, számomra nem csak logisztikáns beállítottság miatt volt ez meglepő válasz.

Persze a cikkszám az cikkszám, egyedi, nem hoz felesleges találatot keresésnél, de azért baszki, bárki is tervezte azt a rendszert, ami amúgy is agyonkategorizálja a termékeket, meg csoportokba szedi, hihetetlen hogy nem gondolt egy ilyesmi keresési opcióra...

Esetemben kétséges hogy ezen feliratra keresve hozna ezer másik terméket mint találat.

30 éves probléma a programozóknál, hogy csak kevesen gondolkodnak felhasználói fejjel amikor a front-end kerül összerakásra, meg az ilyen jellegű használhatóságra.

Egy Praktiker méretű raktárkészletet kezelni és ahhoz minden szempontból jó ügyvitelt teremteni nem könnyű, ám amikor a stratégiát rajzoljuk, nem árt felkészülni ilyesmi opciókra mint keresés a termék nevében és leírásában.
Vagy jobb híján a terméknévre keresve mint kültéri ping pong asztal, lehetne opció a korábban árusított termék, ami esetenként mondjuk már nem kapható, mert beszállítót váltottunk, vagy ilyesmi...

Persze megint én vagyok a hülye, hogy ennyire részleteiben elmélkedek, de én már csak ilyen vagyok, ilyen részletekben elmerülni hajlamos, mindenben a legf.szább megoldást kereső és megtaláló manus.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://logisztikaitthon.blog.hu/api/trackback/id/tr6718447797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása